Klantenservice STRcollectieshop: 073-2110918



Winkelwagen:
0 item(s) - € 0,00
U heeft geen producten in uw winkelwagen.

0

  • Gratis ophalen 
  • Ruime voorraad
  • Showroom
  • 14 dagen, niet goed geld terug
  • 2 jaar garantie

Transport en gratis ophalen

Vandaag besteld = binnen 7 werkdagen in huis

Wij hebben een zeer uitgebreide collectie in onze STRcollectieshop en een grote voorraad. Wij streven er altijd naar om binnen 7 werkdagen te leveren. Toch kan het zijn dat een product niet op voorraad is, vertraging bij de transporteur / PostNL of een andere reden. Wij zullen u dan hierover tijdig informeren. Indien dit voor u problemen oplevert, zullen wij samen naar een oplossing zoeken. Veel producten kunnen wij verzenden via PostNL. Producten met een afwijkend volume of maatvoering verzenden wij via een meubeltransporteur. In de periode november t/m maart  kan de levertijd voor meubeltransport langer kan zijn dan gebruikelijk.
Wilt u absolute zekerheid over de levertijd? Neemt u dan contact met ons op.

Spoed levering

Het is ook mogelijk een product te laten verzenden per koerier. Deze manier van verzenden is sneller maar ook duurder. Neem contact met ons op voor de actuele prijzen voor levering per koerier.

Uw bestelling gratis ophalen

Als u een bestelling via de website plaatst, kunt u een keuze maken tussen verzenden of ophalen. Indien u uw aangekochte producten wilt komen ophalen, kan dit tijdens onze openingstijden op woensdag en op zaterdag. Wel altijd vooraf aanmelden. Buiten onze openingstijden in overleg, anders kunt u voor een dichte deur komen staan. Houdt u hier rekening mee. Onze showroom is gevestigd in Sprang-Capelle. Dit is gelegen tussen Oosterhout en Waalwijk langs de A59.

STRcollectieshop
Nederveenweg 5c
5161 PA Sprang-Capelle
info@strcollectie.nl
Tel: 06-43123406

 

Transportkosten NL en België

Meubeltransport tarief:

GRATIS bij bestellingen boven de € 600,-
€ 25,- bij bestellingen vanaf € 300,- tot € 600,-  (alleen geldig in Nederland) 
€ 50,- bij bestellingen tot € 300,- 

Let op:
In de periode november t/m maart  kan de levertijd voor meubeltransport langer kan zijn dan gebruikelijk.
Bij spoed of speciale leveringen zijn er meerkosten. Vraag naar de voorwaarden. 

PostNL verzendtarief: Veel producten kunnen worden verzonden via het verzendtarief van PostNL. Het verzendtarief is zichtbaar op productniveau in onze webshop. Wij confirmeren ons aan de Algemene Voorwaarden van PostNL met betrekking tot bezorging en eventuele kosten wanneer er niet bezorgd kan worden. 

Transport naar de Waddeneilanden:  Meubeltransport wordt altijd afgeleverd op het depot van het vasteland. De transportkosten vanuit het depot naar de eilanden zijn voor uw rekening. U kunt dit transport zelf regelen of dit door ons laten verzorgen in overleg. Producten met het PostNL verzendtarief worden als pakket rechtstreeks door PostNL bezorgd. Heeft u hier vragen over? Stel ze gerust. 

Werkwijze meubeltransport

1. Een bestelling geplaatst? Wij geven uw bestelling door aan onze meubeltransporteur. Deze komt 1-2 keer per week bij ons langs om de goederen op te halen. Deze worden dan naar het depot van de transporteur gebracht van waaruit ze weer getransporteerd worden naar u als klant. Wanneer u de levering zult krijgen is afhankelijk van uw postcodegebied. De transporteur rijdt meerdere keren per week in uw regio. Vooraf wordt er door de transporteur contact met u opgenomen om de levering aan te kondigen. U kunt met hem eventueel afspreken in welke tijdsperiode uw bestelling wordt aangeboden. Gemakkelijk voor u als koper dus. U kunt uw bestelling op elk gewenst adres laten bezorgen. Het kan voorkomen dat de opdruk van de doos niet altijd overeenkomt met het bestelde product.

2. In ons afrekenproces kunt u er voor kiezen om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan uw (factuur)adres. Bijvoorbeeld bij de buren of op uw werk. Eventueel kunt u ook een ander adres afspreken met de transporteur.

3. Controleren bestelde goederen! Wij hebben uw bestelde producten met zorg verwerkt en verpakt. Toch kan het voorkomen dat er iets niet goed is gegaan tijdens transport of vanuit de fabriek bij een rechtstreekse levering. Wilt u daarom altijd de geleverde producten zorgvuldig nakijken? Bij schade dit meteen melden op de vrachtbrief en ons informeren! Pas daarna tekenen voor ontvangst.

Uw aangekochte meubels zijn in goede handen en worden keurig bij u thuis bezorgd door ervaren vervoerders.