Klachten en retourneren

Retourneren

Is het product niet naar tevredenheid? Wij geven op alle producten een niet goed, geld terug garantie. Binnen 7 dagen na levering/ophalen van uw product kunt u bij ons melden dat u uw aankoop wilt retourneren. De retournering van het product dient binnen 14 dagen na levering/ophalen van uw product plaats te vinden of in overleg. Uw product dient dan wel compleet, ongebruikt, in originele verpakking (indien van toepassing) en voorzien van de originele labels aan ons geretourneerd te worden. Het product kan anders niet voor ruilen of restitutie in aanmerking komen. Voldoet u aan deze voorwaarden, dan ontvangt u uw aankoopbedrag terug. De transportkosten zijn echter wel voor uw rekening.
Let op: producten uit de SALE rubriek kunnen niet geretourneerd worden!

 

Klachten

Heeft u een product in gebruik genomen en na verloop van tijd ontstaat er een schade/klacht aan uw product wat niet aan uzelf te wijten is? Wij staan achter de kwaliteit van de producten die wij aanbieden op onze STRcollectieshop. U mag er vanuit gaan dat uw product degelijk functioneert. Helaas is een fabricagefout niet altijd uit te sluiten. Neem contact op met ons op indien u van mening bent dat uw product een fabricagefout bevat. Wij willen dit graag samen met u oplossen. Door de nauwe contacten met onze leveranciers zijn wij in staat om goede, veelal kosteloze, oplossingen aan te bieden.

Productschade

Bij aflevering van uw product in een onbeschadigde verpakking kan het helaas voorkomen dat het product beschadigd is. U dient binnen 24 uur middels digitaal aangeleverde foto’s uw reclamatie te melden zodat wij deze kunnen beoordelen. Bij terechte klachten zoeken wij samen met u naar een passende oplossing. Krasvorming of schuifschade vergoeden wij enkel wanneer dit buiten de normale marges valt.

Transportschade

Zowel STRcollectieshop als onze meubeltransporteur, doen haar uiterste best om de producten in perfecte staat bij u af te leveren. Veel producten worden op pallet aangeleverd en worden hierna door ons in het magazijn verpakt of voorzien van beschermd materiaal. In sommige gevallen is schuifschade of lichte zichtbaarheid van het zogenoemde ompakken onvermijdelijk. Al onze producten worden nauwkeurig gecontroleerd voordat ze worden verzonden. Met name de ligbedden worden voornamelijk op pallet aangeleverd en nadien verpakt, door het projectmatige karakter van deze producten, tonen deze vaker sporen van het op- en afstapelen. Het is onmogelijk dit te vermijden en dit valt onder de foutmarge. Ook zijn kunststof frames gevoeliger voor 'afdrukken' uit de gietmal, zeker de donkerste kleurstellingen en de goedkopere producten. Wij bevelen u aan om bij aflevering door de meubeltransporteur direct de goederen op volledigheid en eventuele schade te controleren. Bij twijfel of afwijkingen dit graag op de vrachtbrief noteren en in het uiterste geval de levering weigeren mits u telefonisch contact met ons heeft gehad. Wij hanteren een controle formulier voor alle geleverde producten. Wanneer er namelijk sprake is van transportschade dient u dit altijd op de vrachtbrief te vermelden! Transportschade is zichtbare schade aan het product, verpakking of aan het verpakkingsmateriaal. Dit kunnen wij alleen verhalen op de transporteur wanneer het vermeld is op de vrachtbrief. Zet dus pas een handtekening voor akkoord als u alle geleverde producten heeft gecontroleerd!